2012年8月5日

"Something Stupid" 看後感

製作: 開引號劇團
地點: 沙田大會堂文娛廳
場次: 4 Aug 2012 (Sat) 7:30pm
編劇: 陳易麟, 陳曉嵐, 黎惠萍, 李崇德, 陳嘉健, 梁東源, 馮凱婷
導演: 陳易麟
監製: 江嘉慧, 葉偉東
演員: 英文翰, 李崇德, 黃家豪, 胡灝邦, 黎惠萍, 郭棨寧, 周悅, 袁美華, 許劭峪, 潘志雄, 李藹儀, 林穎怡, 陳曉嵐, 陳嘉健, 羅樂婷, 葉偉東, 曾悅雯, 陳湛深, 江嘉慧, 李仙仙

這是由七個愛情小故事組成的舞台劇, 由於七個故事並非順序演出, 所以未能完全掌握每個故事的內容, 以及認得每位演員. 加上參與的演員實在太多, 不能逐一評論, 唯有在此提及一些令我印象比較深刻的角色, 只有三位, 第一位是葉國謙(李崇德 飾), 他是一名賣磨刀石的sales, 經過兩次相睇失敗後, 最後與Annatasia (李靄儀 飾)一起. 第二位是美零(周悅 飾), 她在每個故事內皆飾演侍應, 令觀眾印象深刻. 最後一位是單單(李仙仙 飾), 她是從大陸到港與國謙"相睇", 起初以為國謙是富有人家, 後來得知他只是住在三百多尺的公屋, 只是窮鬼一個後, 立即變臉, 充份表現出貪慕虛榮的性格, 加上她的"仿"大陸口音實在維肖為妙, 引起哄堂大笑.

七個故事當中有笑位, 不會悶場. 其中一個故事"這麼_, 那麼_", 講述一對情侶, 女方要到澳洲升學, 後來他們的戀情經不起考驗, 最後分手收場. 其實這對情侶的性格本身並不算適合, 後來男方找到另一個更適合自己的女友, 所以有時失去並不是壞事, 或許未來有更好的等待自己呢. 這個單元故事亦令我想起一位朋友最近要面對類似的事, 只是男女的角色調轉, 希望他們能夠通過考驗.

因為明早要出發到澳門, 本來打算回來後才寫這劇評, 但恐怕回來後會淡忘對此劇的印象, 所以還是匆匆地寫了, 希望讀者們不會覺得馬虎.

3 則留言:

  1. Hi 你好呀~

    上網search野既時候搵到你呢篇comment, 多謝你上年入場支持我地 ^_^
    今年我地參加"藝穗民化節"同埋成立左一個新劇團叫"三覺劇團", 30/11-1/12係我地葵芳既studio有8場show. 唔知你有無興趣黎睇呢? 有你認得既葉國謙同美零演出架~ 有興趣既話可以add我地FB, 入面有詳細資料架.

    https://www.facebook.com/try.and.go.theatre

    thank you~

    Annatasia

    回覆刪除
    回覆
    1. thx, 而家先睇到你回覆, 唔好意思.

      刪除
    2. haha~ 唔緊要呀~ 下次有機會再黎睇我地演出啦!

      https://www.facebook.com/OQMTheatre

      刪除